Přizpůsobení vedení k anténě

Josef Zeman jozem na volny.cz
Úterý Prosinec 25 13:52:52 CET 2018

Zdravím,

je to celé krásná duchařina. Když jsme jen na stovkách MHz a jde jen o
mikropáskové vedení, tak je to pohoda. Pokud jsou známé parametry
materiálu DPS, tak není problém. Tloušťka a kapacita se dá případně
změřit a z toho vycházet. Když jde o GHz, tak to začíná být zajímavé.
Na to mám starobylý SW Sonnet Lite, který tyhle "kudrlinky" na DPS umí.
Pásmová propust z několika rovnoběžných rezonátorů vedle sebe na desce
a podobně. Tam už FR4 opravdu nepůjde. To je na teflon a tak.
Hotový výrobek lze spektrákem "písknout", jaký je odraz (přizpůsobení) v
reálu.

Josef