Re: Přizpůsobení vedení k anténě

Úterý Prosinec 25 13:21:21 CET 2018

Když mě to přijde celé divné, je to taková duchařina. Jsou na to
kalkulátory a simulátory založené na předpokladu nějakých parametrů toho
FR4. Je permitivita toho materiálu dodržená s takovou přesností, aby ty
výpočty opravdu dobře vycházely? Beru to jako že si mohu něco
nakreslsit, vyrobit, nějak to bude nejspíš fungovat a stejně si nedokážu
ověřit, jestli to chodí optimálně. Ale třeba jen stačí věřit :-)
Anděl