RE: Přizpůsobení vedení k anténě

cizek.milan na seznam.cz cizek.milan na seznam.cz
Úterý Prosinec 25 12:06:28 CET 2018

Já bych se ještě zeptal, pokud jde o délku vedení...
Jak počítat smd plošky např. uFL/SMA konektoru nebo anténní pin IO? :-)
A vůbec, má smysl to nějak (868-900 MHz) řešit např. když konektor nacpu bezprostředně k pinu MCU a délka vedení je tedy třeba 10mm?
Samozřejmě to chci udělat co nejlíp, ale nevím, jestli hodně příspěvků zde neuvažuje vedení třeba přes půl desky v délce několika cm. :-)
M.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Tuesday, December 25, 2018 8:10 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Přizpůsobení vedení k anténě

Tady by me zajimalo, jak se zjisti tloustka izolace mezi treba horni a prvni vnitrni vrstvou - je to dano oznacenim treba prepreg 1080 ? Ale info o tloustce treba pragoboard explixcitne uvedenou nemel nebo jsem alespon nic nenasel. Je to nejak bezne univerzalni, kdyz desky necham vyrobit jinde nebo to jde zvolit?
A lze vubec udelat takovy spoj na 2.4GHz mezi treba horni a prvni interni vrstvou? Ta izolace by mela byt myslim nejaka desetina mm a podle vypoctu vychazi vedeni opravdu tenke. Kdyz neni plocha blizko naproti, vychazi vedeni zase silne nebo male izolacni mezery ve stejne vrstve, tam to asi ale dost rozhodi, pokud se udelaji huste prokovy po kraji, ne? A pokud se neudelaji, bude to IMHO takova zem-nezem...
Odbocku pro napajeci indukcnost (0603) je lepsi udelat sikmo v nejake zatacce nebo kolmo v tovne casti treba uprostred?