Re: Přizpůsobení vedení k anténě

Úterý Prosinec 25 08:09:44 CET 2018

Tady by me zajimalo, jak se zjisti tloustka izolace mezi treba horni a
prvni vnitrni vrstvou - je to dano oznacenim treba prepreg 1080 ? Ale
info o tloustce treba pragoboard explixcitne uvedenou nemel nebo jsem
alespon nic nenasel. Je to nejak bezne univerzalni, kdyz desky necham
vyrobit jinde nebo to jde zvolit?
A lze vubec udelat takovy spoj na 2.4GHz mezi treba horni a prvni
interni vrstvou? Ta izolace by mela byt myslim nejaka desetina mm a
podle vypoctu vychazi vedeni opravdu tenke. Kdyz neni plocha blizko
naproti, vychazi vedeni zase silne nebo male izolacni mezery ve stejne
vrstve, tam to asi ale dost rozhodi, pokud se udelaji huste prokovy po
kraji, ne? A pokud se neudelaji, bude to IMHO takova zem-nezem...
Odbocku pro napajeci indukcnost (0603) je lepsi udelat sikmo v nejake
zatacce nebo kolmo v tovne casti treba uprostred?