Re: Přizpůsobení vedení k anténě

Neděle Prosinec 23 19:46:46 CET 2018

Njn, docela jsem nad tim tehdy badal, je tam jeste indukcnost a
kondenzator 0603 na prizpusobeni dle doporuceneho zapojeni, antena podle
nejakeho stazeneho designu. Asi to neni uplne optimalni ale ve realu to
ma vetsi dosah nez zkousene telefony, notebooky a ESP32. Takze asi to
moc spatne nebude nebo je cesta soucasti anteny, coz je tady asi jedno ;-)