CNC s USB a OrangePI

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Prosinec 21 13:31:58 CET 2018

Dobrý den,

snažil jsem se rozchodit china-CNC s "černou bednou" kontrolérem Z-DQ s USB
převodníkem k tomu přímo určeným a OrangePI PC.

Mám totiž trochu problém rozchodit XPčka, které jsou tím podporované.

No ale celé to vypadá, že O-PI je použitý přímo na řízení těch krokáčů z
pinové lišty a USB krabičku sice linux s lsusb vidí, ale Machinekit se tváří
jakoby tam nebyla a LPT port má nastavený s přerušením jako na ISA sběrnici,
nejde tam nastavit /dev nebo nevím jak na to

firmware odtud: https://github.com/orange-cnc/armbian_build/releases

V podstatě by to mělo být přímočaré, žádný zádrhel, ale oni nemají USB. Viz
http://orange-cnc.ru/docs/quick_start.html
http://orange-cnc.ru/docs/wiring.html
(bacha, ruština)

Chtěl bych to mít raději na tom OrangePI, než na XP, ale černou bednu kuchat
nebudu (je to firemní).

Děkuji, JL.