Re: Emulátor proměnného odporu

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Prosinec 17 21:32:46 CET 2018

Dne 17.12.2018 v 17:18 Petr Simek napsal(a):
> Takze jde o to prinutit simulaci vetsi teploty nez je skutecna aby
> kotel prestal topit a vypnul cerpadlo kdyz jsou vsechny hlavice zavrene
> druhym ridicim systemem. Na to by melo stacit relatkem pripojit
> paralelni odpor ke stavajicimu NTC , coz posune namerenou teplotu
> v referencni mistnosti ekvitermni regulace vys .

Regulace mého kotle připouští jen nějakou strmost křivky. Pak vyhlásí
poruchu měření.
Krom toho, že je celé měření a vyhodnocování dost pomalé.

Jo, ale mám jeden vstup, kterému mohu říci, ja na něj má reagovat -
třeba "vše vypnuto" je povolená volba.

Ale otázka - opravdu bude termostatická regulace efektivnější než
ekvitermní?