Re: Emulátor proměnného odporu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Prosinec 17 17:18:44 CET 2018

On Mon, 17 Dec 2018, Jiri Foldyna wrote:

> pouze manuálně a se snímačem teploty v jedné místnosti. Na doporučení
> technika, který se mi o kotel stará, bude teplota v místnostech řešena
> pomocí hlavic na radiátorech a lokálního měření teploty, ovladač bude
> umístěn v kotli a ohřev vody bude řešen pouze v závislosti na venkovní
> teplotě. Občas je ale vhodné kotel dostat do útlumu tak, že zajišťuje
> jen ohřev TUV, a občas je třeba vypnout oběhové čerpadlo, protože je
> sice požadováno topení, ale všechny hlavice jsou uzavřené. To bych chtěl
> vynutit změnou vnější teploty. Tedy pro standardní stav chci používat

Takze jde o to prinutit simulaci vetsi teploty nez je skutecna aby
kotel prestal topit a vypnul cerpadlo kdyz jsou vsechny hlavice zavrene
druhym ridicim systemem. Na to by melo stacit relatkem pripojit
paralelni odpor ke stavajicimu NTC , coz posune namerenou teplotu
v referencni mistnosti ekvitermni regulace vys .