Re: Emulátor proměnného odporu

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pondělí Prosinec 17 10:23:47 CET 2018

Zdravím,

s velmi podobné zadání jsem řešil před cca 25 lety. Regulace kotelny pro
tři paneláky, a zadavatel tam chtěl zkoušet algoritmy pro ekvitermní
regulaci atd.

Požadavek byl na simulaci teploty z PC dle nějakého programu, tam bylo
měření NTC. Vůbec jsem nevěděl, jak regulátor měří odpor NTC a trochu jsem
měl hrůzu z těch tří domů plných lidí a teploty -10C venku... Řešil jsem to
tak, že do série s NTC jsem dal odpor, NTC do komůrky z polystyrenu a
topení dalším rezistorem v komůrce. Tím bylo vše odděleno a elektricky
nijak neovlivněno.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba

po 17. 12. 2018 v 5:53 odesílatel Jaroslav Buchta <