Re: Emulátor proměnného odporu

Pondělí Prosinec 17 05:53:10 CET 2018

To je na NTC dost nizka hodnota odporu, opravdu je to NTC?
Jinak asi nehjvic zalezi na tom, jak je to uvnitr zapojeno, resp. na
jakem potencialu je jeden z vyvodu pripadneho NTC, jestli je to na zemi,
v nejake zpetne vazbe nebo to plave na fazovem napeti...
Delaji se specialni svaby pro tyto ucely, da se udelat zebricek odporu s
analogovymi spinaci nebo i relatky (dost maly vychozi odpor, analog.
spinace maji bezne par ohmu v sepnutem stavu, nejlepsi i pod 1 ohm ale
je to kazdopadne zavisle na napeti i teplote) nebo nakonec neprustrelne
nejaky offset a prihrivani puvodniho NTC...