Re: Emulátor proměnného odporu

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Prosinec 17 08:56:32 CET 2018

Prezradite, preco chcete do fungovania autonomneho systemu ( kotol s jeho
senzormi a regulaciou ) vniest zdroj chyb a poruch (emulacia senzora),
znizit spolahlivost ?
V pripade poruchy automatizacie kotol nebude kurit spravne - bude mat
chybne vstupy zo senzoru...

Moj nazor na automatizaciu ( domacu, ci priemyselnu) je taky, ze ak su
atonomne casti, ktore robia robia to, co vedia, na co su urcene, nech si to
robia samostatne a nech je moznost z nich citat stavy,
pripadne zasahovat do regulacie, ale tak, ze ked automatizacia vypadne, tak
dokazu zit a fungovat v "ostrovnom rezime" (napr. to kurenie).
Asi by som riesil spravne nastaveie ekvitermiky na urovni kotla a izboveho
regulatora, ako podhadzovat "nepravdive" vstupy regulatoru...

Riesil by som pripojenie na zbernicu - zvycajne na 2 vodicoch, ktore vedu k
regulatoru v miestnosti (EMS ?).

Dodo

po 17. 12. 2018 o 8:38 Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
napísal(a):