STM32F3 SPI vubec... (bylo ruseni SPI signalu)

Neděle Prosinec 16 18:44:46 CET 2018

Nechme uz dratky,  nema to v realu takhle fungovat jen na tom vyvjim SW,
jak jsem nekolikrat psal. Nestacim objevovat dalsi podivnosti, zkousim
rozchodit CRC u SPI

Ono to funguje ale: Jedina moznost, jak vynulovat RX a TXCRCR a RXCRCR
registry, je vypnuti a zapnuti bitem CRCEN? Prenasim data v ramcich 512B
a kazdy ramec by mel byt nezavisly, chci tedy inicializovat vzdy pred
prenosem CRC.

Ten se ma ale menit, jen kdyz je SPI disabled, coz se mi vubec nelibi,
protoze v tomto stavu nebudi vystupy MOSI ani CLK, jestli jsem dobre
meril. To by mi mohlo zblbnout slave, co s tim??? Asi budu muset doplnit
PU rezistory. Kdo to mohl takhle debilne vymyslet...

Vim, ze behem toho zlomku us pro provedeni par instrukci se vystup nehne
ale nelibi se mi to takhle.