STM32F3 ruseni SPI signalu

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Neděle Prosinec 16 16:34:38 CET 2018

Kdyz pisete o knizce, tak napiste odkaz, kazdy tip, finta je dobra....

U STM32
- muzete na vstupu nastavit pull-up/down, mozna Vam to v tom SPI pomuze,
treba se to bude chovat jako zakonceni trosku
- muzete nastavit SPI rychlost
- muzete nastavit tvrdost vystupu toho SPI myslim 50MHz, 10MHz, atp.

S tim by jste si mohl pohrat taky.

Jinak LAN8720 neni u kazdeho CPU jednoduse pripojitelny ani na PCB. NXP
napriklad prave pro CLK signal jeste pridava hradlo ... detailne jsem
nestudoval duvod. Taky ty vstupy toho IO muzou byt jine oproti GPIO.
Kapacitu STM uvadi 5pF, LAN8720 2pF max, proud jsem se nedival tj. jak
to je na vstupu.

Jirka