O Tesle Piestany

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Neděle Prosinec 16 14:07:54 CET 2018

Ale stim já souhlasím mají vybavení jen nikoho knemu.
Kolegovi vzali kluka na výšku obor it s prům 3 prakticky bez prijimacek.
Proplul bez problémů až do Bc a pak to ukončil neb přiznal že by dále nedal
matiku.
Já byl s dítětem na své škole a tam se za skoro 30 let nezměnilo krom
pocitacu a učitelů nic. Bývalá to škola výběrová a mne tam přijímala strana
"i když rodiče jsou takoví" teď dle profesora tj takové že dotáhnout někoho
ze studentů k elektronice bývá problém.
Vím je to o zájmů jen když kouknu kolem sebe tak techniky je spousty jenže
teď je to tak že se to radši vyhodí než by se spravovalo. Nebejboze
uvažovalo proč to odešlo ikdyz to bylo nové.
Starší praktici končí neb nastavit blbý převodník na teplotu se nedá bez
hlubších znalosti PC a to se učit nebudou  , takže se pozve specializovaná
firma a místo se zruší bez náhrady . Tak schválně kam to spěje ?  Hold vše
nejde udělat přes facebook.
Kde jsou ty doby kdy když jsem koupil v Elektru alespoň půlku seznamu
součástech měl jsem stesti. Člověk si pak vážil a třikrát kontroloval
jestli nemá chybu neb pak dlouho šetřil a čekal na další štěstí

ne 16. 12. 2018 13:13 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>