O Tesle Piestany

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Prosinec 16 12:44:29 CET 2018

Ono to může být také tím, že email konference je technologie naší doby
(je mi 45). Mladší ročníky používají email s nechutí a o principech jak
funguje email konference prakticky nikdy neslyšeli. Schválně udělejte si
průzkum mezi svými dětmi. Já byl kdysi členem mnoha konferencí, ale ty
postupně umíraly a přesouvaly se na web, že HW news jediným dinosaurem o
kterém vím, že ještě funguje. Současná generace používá jiné komunikační
prostředky a podle mě je to jeden z důvodů, proč je zde tak málo mladých.

Petr