O Tesle Piestany

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Neděle Prosinec 16 12:09:54 CET 2018

No kvalifikovaný - jak k čemu
Štíhlý jsem nikdy nebyl
Světlé vlasy mam od přírody jen ta šedá tam nepasuje
Brýle jsou novinka ale prý tom mám od narození jen mi nato přišli až teď -
nějak jsem nemohl bez lupy přečíst popis na so14.
Na listovici jsem bohužel nikdy nebyl a ani nebudu . Ikdyz život mne naučil
nikdy neříkej nikdy.
Zralý jsem poslední dobou ke chocholouskovi.
Ale jsme tady cca stejně dlouho. Shodou okolností jsme cca stejný ročník
dokonce nám na škole učitel při soc říkal že stebe něco bude. Ano i v
Havířově bylo o tobě slyset.Viditelně se nespletl nechť mu dá panbu dobre
spočinutí .
Jen mne to trošku rmoutí že pod 25 je to nějaké divné. Čest výjimkám i ty
podkavam a dokonce i jsou schopni uvažovat samostatně.
No asi je taková doba .