STM32F3 ruseni SPI signalu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Prosinec 15 21:47:22 CET 2018

[preposielam]

no ja nechcem velmi polemizovat, ale zda sa, ze mate problem aj na
18MHz, inak by sme tu teraz nediskutovali... :)))

Chcel som Vam len povedat, ze nie len v knihe za 130$, ale aj ja si
myslim, ze by mohol pomoct jeden vhodne pridratikovany dratik. Je to
to najjednoduchsie riesenie, ktore mozete urobit. Pak mozete ist este
do softoveho configu i/o pinov...

A ci sa o signal (S)CLK treba starat ako o signal pamati DDR, v tej
knihe je tomu venovanych trochu viacej stran a kniha je z cias, ked
pamati DDR mali ulozene v supliku... A logika v tych casoch zrejme na
170MHz, ci tych Vasich 72MHz, nebezala zdaleka tiez.

No ale nebol ste to Vy, kto tu pred par dnami v inom vlakne plakal nad
tym, ze dnes nikto "nejde na hlbinu", ale vsetci sa uspokoja s tym
dnes popularnym arduinovskym "Mne to nejako funguje..." ?!