RE: OT - víkendová telefonní perlička

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Sobota Prosinec 15 18:04:04 CET 2018

Tak  když má problém zákazník, není co řešit. Horší by bylo, kdyby se zákazník naštval a službu zrušil. Pak byste přicházeli o zákazníky. A to už by asi stálo za to zamyšlení, jak službu vylepšit.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Saturday, December 15, 2018 3:40 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT - víkendová telefonní perlička

no
so 15. 12. 2018 v 14:48 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz<mailto:clexpert na clexpert.cz>> napsal:
 Chápu, že 50 telefonů za hodinu je dost. Ale to číslo je relativní. Pro někoho je dost i daleko menší číslo za den. Včetně různých situací, kdy zrovna zavolá.

Jo, ale to s tím úplně nesouvisí - jde o to, že v mém případě bude klid. Kdyby ti lidé numero měli tak  že se něco podělalo poznám podle toho, že stále zvoní mobil. Oni mají zpětnou linku na operátora, ale nechtějí, nemaj rádi plechovou hubu, čekání atd.
Proto každý chce kontakt osobní -   a to je  to co  já nechci.., stejně tak jako další soukromé numero atd...

Píšeš, že od toho je služba CLIR. Ale kdo to stanovil? Stanovil to vůbec někdo? Jak to, že lidé o tom nevědí? Proč tedy neberou anonymní hovory, když někdo stanovil, že to je právě pro tyto účely? Třeba mají zkušenost, že anonymně pak volají marketingové společnosti a otravují.

Ano, to chápu.  Lidi maj s telemarketingem špatný zkušenosti. Nikdo nestanovil k čemu ta služba skrytého čísla je. Jde o to, že někdo chápe smysl, proč to někdo další použije. Že to není jen o všivárnách .  A Telemarketing našel jinou cestu, mění celé skupiny numer.
Já opravdu nevidím žádný rozdíl v tom, jestli mi volá neznámé číslo ( rozuměj číslo, které se sice zobrazí ale nevím o koho jde ) nebo skryté číslo. A dokonce jsou tací, co nezvedají ani čísla, která nemají v seznamu. Klidně, já proti tomu nic nemám, jejich volba. Stejně tak mohou telefon vypnout, nebo zahodit.

Nebo prostě nechtějí mluvit s někým, kdo se schovává.

Ale neschovává!!!  Už jsem to psal, když mám CLIR, neznamená to, že se schovávám! Já když někomu zavolám ( a on to zvedne) a jsem tajnej, ihned se představím. A oni ví o koho jde a co chci.  A hovor vždycky pokračuje naprosto bez problému.  To že někdo volá "utajenej" samozřejmě může vzbudit nedůvěru, ale já jasně uvedl příklad, kdy v tom mení žádná všivárna.   Jen nechci, aby se strhla lavina, až se někde něco přetrhne. A je fakt, že mnoho lidí to pochopilo a neházejí všechny tajný do jednoho pytle.

Když tedy lidé neberou anonymní hovory, musíš to přece vyřešit jinak. Nejsou jen dvě možnosti – CLIR a nechat se obtěžovat. Vyřeš návratové číslo někam jinam.

Ale to je vyřešené. Ale pokud zákazník bude mít číslo na technika, nebude volat helplajnu. To je jisté..vyzkoušené. Kolega vloni právě kvůli tomu vyměnil číslo.

Já jsem anonymní hovor neměl už ani nepamatuju.

Já cca před 14 dny. Byl to kamarád pendlař , co jezdí každý den do SRN. Píchnul a v autě měl jen nějakou žvejkačku ve spreji, která nefungovala. Volal odněkud z Německa ( před hranicemi )  a identifikace prostě  neprošla. I to se stává, bohužel.
Kdybych to nezvednul, tak určitě sehnal někoho jinýho, kdo by mu přijel naproti s rezervou. Ale mě to potěšilo, že jsem se mu mohl revanžovat za ty léta, co mi vozí balíky ze SRN. Jinak mě taky skrytá čísla nevolají. A když, normálně to zvednu.
Jestli to je na položení, nebo ne vyplyne z obsahu toho hovoru, ne z jeho identifikace nebo neidentifikace.  To je to co se tu snažím vysvětlit.

Firmy samy zjistily, že to není cesta, že jim to nikdo nebere.

Nesouhlasím, mě už to spousty lidí a firem bere, jen jsem si je musel "vychovat" Stačilo to jen vysvětlit... Pravda, někteří sice odolávají, ale to je jejich volba.

Volat se dá z VoIP, CLIP se dá měnit u operátora. Třeba manželka má VoIP linku a CLIP má na mobil. Takže když volá z toho čísla, vypadá to, jako by volala z mobilu. Tím pádem jí na to VoIP číslo nikdo nevolá, volají ji na mobil. Prostě když jde o byznys, dá se to určitě vyřešit nějak rozumně. Není potřeba volat anonymně.

Koneckonců ty s tím máš největší problém a sám to vidíš.

Jedinej, kdo má problém, je ten zákazník, který to moje skryté číslo nezvedne. Prodlouží se tím celý proces komunikace a dodávky, upgradu atd...nutné další  - emaily, obchodníci atd...
  Já problém nemám žádný. Naopak, zavolám, nezvedá, končím :-)  Pak přide za pár dnů  zpráva , že jsem se neozval - tak píšu z5, že jsem volal, ale nikdo to nezvedal.
A pak otázka, jestli jsem neměl skryté číslo - povídám ano,  - nojo to já neberu. Já na to že to beru, že to nebere.  No a že tedy příště už to vezme.
 A když opravdu nutně potřebuju takovýho zákazníka volat ( jedu kolem a chci ušetřit pozdější plánovanou návštěvu ) , používám tu VoIP naportovaný v mobilu :-)
Z mého pohledu je to to samé, jako skryté číslo. To, že někdo jiný vidí mezi neznámým číslem a skrytým číslem rozdíl je opravdu jen jeho problém.