<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40">
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
<meta name="Generator" content="Microsoft Word 15 (filtered medium)">
<style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
        {font-family:"Cambria Math";
        panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
        {font-family:Calibri;
        panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
        {margin:0cm;
        margin-bottom:.0001pt;
        font-size:11.0pt;
        font-family:"Calibri",sans-serif;}
a:link, span.MsoHyperlink
        {mso-style-priority:99;
        color:blue;
        text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
        {mso-style-priority:99;
        color:purple;
        text-decoration:underline;}
p.msonormal0, li.msonormal0, div.msonormal0
        {mso-style-name:msonormal;
        mso-margin-top-alt:auto;
        margin-right:0cm;
        mso-margin-bottom-alt:auto;
        margin-left:0cm;
        font-size:11.0pt;
        font-family:"Calibri",sans-serif;}
span.StylE-mailovZprvy18
        {mso-style-type:personal-reply;
        font-family:"Calibri",sans-serif;
        color:windowtext;}
.MsoChpDefault
        {mso-style-type:export-only;
        font-family:"Calibri",sans-serif;
        mso-fareast-language:EN-US;}
@page WordSection1
        {size:612.0pt 792.0pt;
        margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
        {page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]-->
</head>
<body lang="CS" link="blue" vlink="purple">
<div class="WordSection1">
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US">Tak  když má problém zákazník, není co řešit. Horší by bylo, kdyby se zákazník naštval a službu zrušil. Pak byste přicházeli o zákazníky. A to už by asi stálo za to zamyšlení, jak službu vylepšit.<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US"><o:p> </o:p></span></p>
<p class="MsoNormal">Petr Zahradník, počítačový expert<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal">e-mail: clexpert@clexpert.cz<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal">mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal">http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal">Petr Zahradník, Computer Laboratory<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal">Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US"><o:p> </o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><b>From:</b> Hw-list <hw-list-bounces@list.hw.cz> <b>On Behalf Of
</b>Jan Kuba<br>
<b>Sent:</b> Saturday, December 15, 2018 3:40 PM<br>
<b>To:</b> HW-news <hw-list@list.hw.cz><br>
<b>Subject:</b> Re: OT - víkendová telefonní perlička<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
<div>
<p class="MsoNormal">no<o:p></o:p></p>
<div>
<div>
<p class="MsoNormal">so 15. 12. 2018 v 14:48 odesílatel Petr Zahradník <<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz" target="_blank">clexpert@clexpert.cz</a>> napsal:<o:p></o:p></p>
</div>
<blockquote style="border:none;border-left:solid #CCCCCC 1.0pt;padding:0cm 0cm 0cm 6.0pt;margin-left:4.8pt;margin-right:0cm">
<div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"> Chápu, že 50 telefonů za hodinu je dost. Ale to číslo je relativní. Pro někoho je dost i daleko menší číslo za den. Včetně různých situací, kdy zrovna zavolá.<o:p></o:p></p>
</div>
</div>
</blockquote>
<div>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Jo, ale to s tím úplně nesouvisí - jde o to, že v mém případě bude klid. Kdyby ti lidé numero měli tak  že se něco podělalo poznám podle toho, že stále zvoní mobil. Oni mají zpětnou linku na operátora, ale nechtějí, nemaj rádi plechovou
 hubu, čekání atd.<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Proto každý chce kontakt osobní -   a to je  to co  já nechci.., stejně tak jako další soukromé numero atd...<o:p></o:p></p>
</div>
<blockquote style="border:none;border-left:solid #CCCCCC 1.0pt;padding:0cm 0cm 0cm 6.0pt;margin-left:4.8pt;margin-right:0cm">
<div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"> <o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Píšeš, že od toho je služba CLIR. Ale kdo to stanovil? Stanovil to vůbec někdo? Jak to, že lidé o tom nevědí? Proč tedy neberou anonymní hovory, když někdo stanovil, že to je právě
 pro tyto účely? Třeba mají zkušenost, že anonymně pak volají marketingové společnosti a otravují.
<o:p></o:p></p>
</div>
</div>
</blockquote>
<div>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Ano, to chápu.  Lidi maj s telemarketingem špatný zkušenosti. Nikdo nestanovil k čemu ta služba skrytého čísla je. Jde o to, že někdo chápe smysl, proč to někdo další použije. Že to není jen o všivárnách .  A Telemarketing našel jinou cestu,
 mění celé skupiny numer.<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Já opravdu nevidím žádný rozdíl v tom, jestli mi volá neznámé číslo ( rozuměj číslo, které se sice zobrazí ale nevím o koho jde ) nebo skryté číslo. A dokonce jsou tací, co nezvedají ani čísla, která nemají v seznamu. Klidně, já proti tomu
 nic nemám, jejich volba. Stejně tak mohou telefon vypnout, nebo zahodit.<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal"> <o:p></o:p></p>
</div>
<blockquote style="border:none;border-left:solid #CCCCCC 1.0pt;padding:0cm 0cm 0cm 6.0pt;margin-left:4.8pt;margin-right:0cm">
<div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Nebo prostě nechtějí mluvit s někým, kdo se schovává.<o:p></o:p></p>
</div>
</div>
</blockquote>
<div>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Ale neschovává!!!  Už jsem to psal, když mám CLIR, neznamená to, že se schovávám! Já když někomu zavolám ( a on to zvedne) a jsem tajnej, ihned se představím. A oni ví o koho jde a co chci.  A hovor vždycky pokračuje naprosto bez problému. 
 To že někdo volá "utajenej" samozřejmě může vzbudit nedůvěru, ale já jasně uvedl příklad, kdy v tom mení žádná všivárna.   Jen nechci, aby se strhla lavina, až se někde něco přetrhne. A je fakt, že mnoho lidí to pochopilo a neházejí všechny tajný do jednoho
 pytle. <o:p></o:p></p>
</div>
<blockquote style="border:none;border-left:solid #CCCCCC 1.0pt;padding:0cm 0cm 0cm 6.0pt;margin-left:4.8pt;margin-right:0cm">
<div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"> <o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Když tedy lidé neberou anonymní hovory, musíš to přece vyřešit jinak. Nejsou jen dvě možnosti – CLIR a nechat se obtěžovat. Vyřeš návratové číslo někam jinam.
<o:p></o:p></p>
</div>
</div>
</blockquote>
<div>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Ale to je vyřešené. Ale pokud zákazník bude mít číslo na technika, nebude volat helplajnu. To je jisté..vyzkoušené. Kolega vloni právě kvůli tomu vyměnil číslo.<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal"> <o:p></o:p></p>
</div>
<blockquote style="border:none;border-left:solid #CCCCCC 1.0pt;padding:0cm 0cm 0cm 6.0pt;margin-left:4.8pt;margin-right:0cm">
<div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Já jsem anonymní hovor neměl už ani nepamatuju.<o:p></o:p></p>
</div>
</div>
</blockquote>
<div>
<p class="MsoNormal"> <o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Já cca před 14 dny. Byl to kamarád pendlař , co jezdí každý den do SRN. Píchnul a v autě měl jen nějakou žvejkačku ve spreji, která nefungovala. Volal odněkud z Německa ( před hranicemi )  a identifikace prostě  neprošla. I to se stává,
 bohužel.<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Kdybych to nezvednul, tak určitě sehnal někoho jinýho, kdo by mu přijel naproti s rezervou. Ale mě to potěšilo, že jsem se mu mohl revanžovat za ty léta, co mi vozí balíky ze SRN. Jinak mě taky skrytá čísla nevolají. A když, normálně to
 zvednu.<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Jestli to je na položení, nebo ne vyplyne z obsahu toho hovoru, ne z jeho identifikace nebo neidentifikace.  To je to co se tu snažím vysvětlit.<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal"> <o:p></o:p></p>
</div>
<blockquote style="border:none;border-left:solid #CCCCCC 1.0pt;padding:0cm 0cm 0cm 6.0pt;margin-left:4.8pt;margin-right:0cm">
<div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Firmy samy zjistily, že to není cesta, že jim to nikdo nebere.
<o:p></o:p></p>
</div>
</div>
</blockquote>
<div>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Nesouhlasím, mě už to spousty lidí a firem bere, jen jsem si je musel "vychovat" Stačilo to jen vysvětlit... Pravda, někteří sice odolávají, ale to je jejich volba.<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal"> <o:p></o:p></p>
</div>
<blockquote style="border:none;border-left:solid #CCCCCC 1.0pt;padding:0cm 0cm 0cm 6.0pt;margin-left:4.8pt;margin-right:0cm">
<div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Volat se dá z VoIP, CLIP se dá měnit u operátora. Třeba manželka má VoIP linku a CLIP má na mobil. Takže když volá z toho čísla, vypadá to, jako by volala z mobilu. Tím pádem jí
 na to VoIP číslo nikdo nevolá, volají ji na mobil. Prostě když jde o byznys, dá se to určitě vyřešit nějak rozumně. Není potřeba volat anonymně.
<o:p></o:p></p>
</div>
</div>
</blockquote>
<div>
<p class="MsoNormal"> <o:p></o:p></p>
</div>
<blockquote style="border:none;border-left:solid #CCCCCC 1.0pt;padding:0cm 0cm 0cm 6.0pt;margin-left:4.8pt;margin-right:0cm">
<div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Koneckonců ty s tím máš největší problém a sám to vidíš.<o:p></o:p></p>
</div>
</div>
</blockquote>
<div>
<p class="MsoNormal"> <o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Jedinej, kdo má problém, je ten zákazník, který to moje skryté číslo nezvedne. Prodlouží se tím celý proces komunikace a dodávky, upgradu atd...nutné další  - emaily, obchodníci atd...<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">  Já problém nemám žádný. Naopak, zavolám, nezvedá, končím :-)  Pak přide za pár dnů  zpráva , že jsem se neozval - tak píšu z5, že jsem volal, ale nikdo to nezvedal. <o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">A pak otázka, jestli jsem neměl skryté číslo - povídám ano,  - nojo to já neberu. Já na to že to beru, že to nebere.  No a že tedy příště už to vezme.<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal"> A když opravdu nutně potřebuju takovýho zákazníka volat ( jedu kolem a chci ušetřit pozdější plánovanou návštěvu ) , používám tu VoIP naportovaný v mobilu :-)<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Z mého pohledu je to to samé, jako skryté číslo. To, že někdo jiný vidí mezi neznámým číslem a skrytým číslem rozdíl je opravdu jen jeho problém.<o:p></o:p></p>
</div>
</div>
</div>
</div>
</body>
</html>