Re: OT - víkendová telefonní perlička

AZE aze na seznam.cz
Sobota Prosinec 15 16:16:03 CET 2018

Nevýhodou pevné linky je asi o dost větší zpoždění signálu po drátech, neboť
mi před chvílí po pevné došla "sms" vykoktaná umělým ne moc povedeným
hlasem, že mi dnes mezi 11 a 12 bude PPL doručovat balíček. Jenže ona
zásilka dorazila už kolem 9 dopolední, a to včera...
aze

-----Původní zpráva-----
From: Petr Zahradník
Sent: Saturday, December 15, 2018 11:49 AM
To: HW-news
Subject: RE: OT - víkendová telefonní perlička

Já měl teď problém s novým PPL řidičem, který mi nevolal a nevozil zásilky.
Po stížnosti jsem si ho i ohlídal a odchytil. A on tasil to jejich zařízení
kombinované s mobilem, kde mi ukázal historii, že opravdu volal. A předvedl
mi, že moje číslo, ze kterého jsem mu však před chvilkou volal, neexistuje.
Tak na to koukám... a on tam měl 420... místo +420... Takže volal někam na
pevnou linku místo na mobil. A nemohl jsem mu to vysvětlit...

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem