OT - víkendová telefonní perlička

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Prosinec 15 12:16:17 CET 2018

Zdravím,
  jen pro pobavení: Když někdo zavolá na to číslo 234 xxx xxx, začne
  zvonit:
  - můj pevný telefon na stole v bytě
  - můj pevný telefon na stole v kanceláři na Roztylech
  - můj pevný telefon na stole v kanceláři na fakultě
  - můj pevný telefon na chatě
  - můj mobilní telefon.
  Pokud mohu, zvednu to raději z čehokoliv jiného než z toho mobilu, ale
proto mi to tam zvoní, abych to mohl v nouzi nejvyšší vzít taky :-).
  Takže obavy, že když budou volat na pevnou, tak jim to nezvednu, také
snadno rozptýlím podobným experimentem :-).
Zdraví Pavel