OT Posta

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Prosinec 15 10:45:11 CET 2018

Hm.. připomíná mi to tu slavnou hlášku ... " je to marný, je to marný , je
to marný... "

Jako každý rok jsem počítal, že to ČP o5 nedá, tak jsem si už začátkem
října zakázal jakékoliv objednávky z Číny.  A přibližně od té doby
i cokoliv  dalšího z CZ , pokud přepravu zajišťuje ČP.
A funguje to.   Nic od nich nechodí, nic nehledám :-)  ( tedy krom jednoho
balíčku s LPT kabelem od člena konve, ale to už je měsíc a v pořádku
dorazil!!! )  Takže  paráda!
A ostatní věci  vozí bez ztráty kytičky  PPL, DPD, funguje i ukládání na
"zásilkovně" Řidič vždycky zavolá, domluvíme se k oboustranné spokojenosti.
Neboli já jsem letos s ČP spokojený !  Nic jsem jim nedal, nic neztratili,
nic pozdě nedodali!
Doporučuji to taky zkusit !

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

pá 14. 12. 2018 v 19:14 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>