OT Posta

Pátek Prosinec 14 19:14:50 CET 2018

Dobrý den,

dnešní zážitek z pošty. Měly mi přijít z Pragoboardu destičky (pool
servis), nehorázně předražené za expresní výrobu místo obvyklých 5 za 3
dny. Zásilku jsem neobdržel, nedostal jsem ani SMS že má zásilka přijít,
ani jsem neobdržel lístek, že zásilku nemohli doručit.

Zjistil jsem si číslo zásilky a chtěl jsem přes internet změnit způsob
doručení tak, aby zásilka zůstala na poště 2. Jinak to dávají na poštu 3
na sídliště, kde je dnes odpoledne zavřeno a zítra taky. Jenže ověření
podle tel. čísla ani podle mailu nefungovalo a ověření podle ověřovacího
kódu také nebylo možné, protože jsem sms s kódem nedostal. Asi tam v
Pragoboardu nic nevyplnili :-(

V 15 hodin jsem šel na poštu Nymburk 2. Paní u přepážky mi řekla, že je
ještě brzo a že zásilku má doručovatelka na autě. Řekl jsem jí, jestli
jde alespoň zařídit, aby se zásilka vrátila na poštu 2 a né na poštu 3.
Řekla mi, že pokud jsem já nedal požadavek, aby dali zásilku na poštu 3,
určitě bude na poště 2. Paní zjevně neví jak to u nich chodí, ale když
mi to tak tvrdila... A ať přijdu v půl šesté, že to už tam bude zpátky.

V 17.45 jsem byl na poště znova. Paní mi řekla, že zásilku na počítači
nevidí, takže tam asi ještě není. Prý si mám přijít zítra, že tam už
určitě bude. Potom přišla paní od druhé přepážky co se s ní znám trochu
z vinotéky, tak se víc snažila :-) Někam volala a řekla mi, že
doručovatelka zásilku nechala na poště 3 a potvrdila mi, že zítra tam
mají zavřeno.

Tak teď nevím. Ztěžovat si na poště že nevědí kam balíčky chodí, nebo v
Pragoboardu že tam nenapsali můj mail nebo telefon? Lampárnu už u nás
zrušili :-(

Anděl

---