I2C - Arduino STM32 Nucleo L476RG

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Prosinec 12 22:19:10 CET 2018

No data jsem zatim neresil. Po rade pana Waclawka jsem odpojil reset
STlinku (SWD)  a chodi to jak potrebuju,
Data i index se zachovaji po pripojeni USB portu k PC a nebo jen po zapnuti
PC protoze kresetu vubec nedojde.
Pro programovani tam ty dvba jumpery co odpoji ST link zase strcim. Neni to
uplne pohodlne,
ale pro ten muj ucel to bude takto stacit.
  Takze co se tyka to0ho resetu, ted uz je to jen snaha pochopit, co se tam
vlastne deje.
Nemam moc rad cerne skrinky, i kdyz to Arduino vlastne takova cerna skrinka
je.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

st 12. 12. 2018 v 22:12 odesílatel Jaroslav Buchta <