I2C - Arduino STM32 Nucleo L476RG

Středa Prosinec 12 22:12:14 CET 2018

Ono to muze byt slozitejsi, po RESETu se spusti interni program v MCU, u
ktereho neni znamo, co dela a jakou pamet pouziva. Potom startovaci kod
vaseho programu, ktery by uz neinicializovanou sekci mel zohlednit a pak
kdo vi...
Pochopil jsem, ze resite nejaky index do dat, ale co ta vlastni data, ta
se zachovaji?