3D tisk - krabicka z ABS

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Středa Prosinec 12 21:15:52 CET 2018

Tak vaši myšlenku jsem modifikoval následovně:

Testovací stěna má 4mm tloušťku. Nastavil jsem slicer tak, že udělá dvě
stěny(vlákna) a do nich pak linerarní výplň pod 45 st. se 100% výplní.
Nejdříve tedy se tvoří výplně a pak ty stěny.

A podle prvního testovacího výtisku to vypadá, že se zmenšilo pnutí,
přitom stěna je pevná.

Oja