3D tisk - krabicka z ABS

Středa Prosinec 12 21:15:45 CET 2018

Zkusil jsem to hodit na zem a nic se nestalo :D
Je to celkem dokonale pruzne, zakladna se da ohybat, rekl bych bez
problemu pouzitelne. Zesilim na 1.5 a bude to dokonale.
Ted mam pulku vytisku z PETG te predchozi verze a material vypada
pohodove, nijak se to nepne, je to takove leskle a zajimave
polopruhledne, myslim, ze jasna top designovka :-D