Zdroj Voltcraft Digi 35 (Bylo Re: Nahrada za ICL7106)

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Prosinec 11 21:22:23 CET 2018

Pánové, já vás nemít... Vydlabal jsem z toho kondenzátory C3 (100n, keramika) a C6 100u/35V elyt, prošly testerem a keramika jakž tak, akorát že Vloss asi 5% (popravdě řečeno netuším, kolik by to mělo naměřit - u žádného jiného kondenzátoru porovnatelné kapacity, co jsem tomu unitesteru předhodil, mi to Vloss neukázalo vůbec), elyt na výstupu cca 68uF, ale s ESR skoro 10R. Oba vyměněny, jen ten výstupní jsem neměl, takže je tam LowESR 33u/63V. Při stejné zátěži je na výstupu něco kolem 1.5 mVšš nějakého, pro mne už jinak neměřitelného, bince - původní zákmity zmizely zcela.

Takže jak to vypadá, blížím se k cíli a snad i nějakému úspěchu. Jestli ho teď zase nezapeču při nastavování limitů, bude snad konečně hotovo.

Děkuji za spolupráci a podnětná nakopnutí.

Pavel Kutina

  ----- Original Message -----
  From: Pavel Kutina
  To: hw-list na list.hw.cz
  Sent: Tuesday, December 11, 2018 2:42 PM
  Subject: Re: Zdroj Voltcraft Digi 35 (Bylo Re: Nahrada za ICL7106)

  No já doufám že to nebude mít vliv - ano, indukčnost těch nových bude větší, ale to by v tomhle případě mohla být spíš výhoda, ne? Mimo to - ten problém s nestabilitou výstupu se mi určitě objevil už před tím uhořením a tedy před výměnou těch odporů, jen jsem se na to předtím nepodíval ošklivoskopem. Ono já si s tím zdrojem tu a tam hraju už nějakej ten pátek, jenom jsem se do toho teď zahryznul nějak hlouběji :)

  Pavel Kutina