Zdroj Voltcraft Digi 35 (Bylo Re: Nahrada za ICL7106)

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Prosinec 11 14:42:12 CET 2018

No já doufám že to nebude mít vliv - ano, indukčnost těch nových bude
větší, ale to by v tomhle případě mohla být spíš výhoda, ne? Mimo to -
ten problém s nestabilitou výstupu se mi určitě objevil už před tím
uhořením a tedy před výměnou těch odporů, jen jsem se na to předtím
nepodíval ošklivoskopem. Ono já si s tím zdrojem tu a tam hraju už
nějakej ten pátek, jenom jsem se do toho teď zahryznul nějak hlouběji :)

Pavel Kutina