I2C - Arduino STM32 Nucleo L476RG

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Prosinec 10 20:11:55 CET 2018

No jo, v podstate mate pravdu, ale je mi 66 roku, programovanim se od roku
1990 nezivim
a Arduino je pro me cesta jak realizovat jednoducha udelatka pro moje
radioamaterske
hobby nebo malou domaci automatizaci. Po STM jsem v tomto pripade sahl
kvuli nedostatku
pameti v ATmega 328. Stravil jsem tim tyden, neco se nacil a ted mi to
funguje,
tak jsem spokojen. Pro dalsi projekty se ale vratim k AVR, pro to STM
preklad trva moc
dlouho a to je pro muj zpusob programovani po kouskach metodou pokus omyl
dost otravne.
Jeste jednou diky za pomoc.

po 10. 12. 2018 v 19:53 odesílatel Jaroslav Buchta <