I2C - Arduino STM32 Nucleo L476RG

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Prosinec 10 19:22:13 CET 2018

Vypadek napajeni urcite nenastal, staci stisknout tlacitko reset na desce a
data se prepisou.
Je to ale asi opravdu arduinem, hodnota je porad stejna . Prestoze je
promenna definovana
jako word tak hodnota vypsana po resetu je asi 10x vyssi. Alespon
predpokladam, ze word je
porad jeste 16bitu bez znamenka.
Dnes uz se k tomu nedostanu, zitra budu pokracovat. Podstatne je ale, ze po
odstraneni
propojek ST linku to uz neresetuje, tak mi to zatim staci.