I2C - Arduino STM32 Nucleo L476RG

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Prosinec 10 18:33:16 CET 2018

No jo, po připojení napájení jsou v RAM náhodná data. Je to trochu
složitější, musíte identifikovat zdroj přerušení - asi i v této řadě
bude něco jako RCC_CSR registr, ve kterém jsou flagy zdroje přerušení.
Na začátku musíte identifikovat připojení napájení - něco jako BOR a
pokud je nastaven, příslušnou proměnnou nastavit na potřebnou hodnotu
(asi vynulovat). Pokud je zdroj přerušení jiný, neděláte nic. Tedy nic -
patrně bude nutné flagy vždy nulovat. Bývá na to speciální bit RMVF.
Není to žádná magie.

Mrazík