TL-WR1043ND

Čtvrtek Prosinec 6 15:12:19 CET 2018

On 6 Dec 2018 at 0:51, Jan Waclawek wrote:
> No a ako nastavujete antenu, ked je len jedna?
Nastavim ji jakkoli a kdyz se mi zda, ze to nefunguje / maly dosah / ... tak s ni
ruzne kroutim :-)

Tohle proste neni moje parketa a z vrozene neduvery se mi uplne nezdalo, ze tri
anteny na jednom kanale jsou 3x vic nez jedna a ten smer jednotlivych antenek jsem
nikde nevidel nijak zduvodneny. Takze dik za to dalsi vysvetleni!

Vyzarovaci charakteristika toho pendreku teda bude 360° kolem dokola a nejvic v
rovine kolme na antenu? Nebo to je vicemene koule? (kdyby to vyzarovalo smerem "ven
jako z kouzelne hulky", tak by to asi nebylo vhodne pro pokryti prostoru a tedy by
se to u takovychhle AP nepouzivalo a tedy to musi vyzarovat jinak, ze?)

D.O.