Re: LED žárovky E27

kral.j na centrum.cz kral.j na centrum.cz
Úterý Prosinec 4 07:22:29 CET 2018

Co přežije nebo nepřežije bouřku je použitelné do kvízu.
Tchýni jednou při bouřce s blízkým zásahem odešla televize. Při opravě jsem zjistil, že se úplně ztratil kus plošného spoje v oblasti usměrňovacího můstku. Prostě vyhořel. Ale ty čtyři diody to přežily a stačilo napojení volnými dráty ve stylu vrabčí hnízdo. Levná oprava, protože jinak se nic jiného nestalo.
Osobní zkušenost pak mám s odpravenou síťovou kartou v počítači. To ještě tenkrát bylo vytáčené připojení. Ale zkušenost stará jen pár let je s kitem Spartan 3E. Tenkrát uhodilo někde opravdu blízko a v tu ránu se z toho hradlového pole stal topinkovač. Světla mám buď úsporky nebo LED a ve vztahu k bouřce neodešlo nic.
Král