Re: LED žárovky E27.

Jan Linhart hw na liny.cz
Úterý Prosinec 4 03:09:09 CET 2018

Šel bych na to od lesa.

Ta vesnička není zcela na kopci a to je první podivná věc, že mají potíže

z útoků blesků. Myslím si, že blesky budou mít rády určité geograficky

vytipovatelná místa. Dost možná jediné místo, v tomto případě bohužel

v blízkosti trasy vedení. Pokud by se podařilo odpozorovat takové místo,

třeba by tam stačilo nainstalovat poctivý Divišův hromosvod a to by

mohlo pomoci celé vesničce. Zkuste se na to zeptat nějakého místního

zemědělce, důchodce. Tito lidé mívají počasí podivuhodně okoukané.

Honza

PS: Když nepomůže zemědělec, zeptejte se nějakého letce. Kudy chodí termika.