Re: LED žárovky E27.

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Prosinec 3 16:06:04 CET 2018

>Já jsem nahradil postupně většinu žárovek v domě LEDkovými, ale po mnoha
>pokusech jsem přešel na "značku" IKEA, a to jak v E27, tak i E14, v
>podstatě kromě těch vláknových mám doma celý sortiment (a i ty 13W koule
>jsou v otevřeném lustru docela parádní). Kromě toho, že se mi jeden
>kousek (snad 7W) v jednom uzavřeném svítidle maloučko přehřívá a v létě
>při svícení bliká, si nemohu stěžovat, a když potřebuju další (zatím
>odešla jen ta jedna blikající), zatnu zuby, ponořím se do bludiště a
>vystojím si fronty. Netuším, který číňan to pro ně vyrábí, ale vyrábí to
> [...]

Ja viem, ze je to slaba statistika, a su to specificky tie G9 ktore mam
pocit ze uz niekolko rokov IKEA ani nepredava, ale tieto
https://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2014-September/462286.html mam 4ks,
jedna uz asi rok blika v rytme asi 25Hz polovicnym jasom (ale je na mieste
kde ju "presvieti" normalna G9 a som lenivy ju vymenit), druha prave pred
tyzdnom nahle presla do rezimu asi desatinoveho jasu. Svietia cojaviem tak
zo dve hodiny denne, t.j. je to zhruba o rad menej nez na obale uvedena
zivotnost 20000h.

Je to vsetko hnus, velebnosti.

wek