LED nahrada za G9 halogenku

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Září 17 20:06:12 CEST 2014

Kupil som si v nemenovanej globalizacnej predajni
http://efton.sk/tmp/ledare.jpg

Na obal by sa malo davat varovanie, aby ludia so slabsim zdravim nedavali
tieto produkty vedla skutocnych halogeniek. Vhodne len ako orientacne
nocne zizlatko.

Tie G9 halogenky su od 20W do 40W a mam ich plny dom, tak hladam nahradu;
ale obavam sa, ze ju z principu nenajdem a budem musiet povyhadzovat drahe
svietidla nakupene pred par rokmi a nakupit nove, "moderne" a este drahsie
svietidla. Mal by som to dat k nahrade europskemu aj nasmu parlamentu.

G9 je titerna ziarovecka ktora je z principu tak horuca ako to len ide
(keramicka patica je standard). Ta LEDka je sice oproti tomu len vlazna
(rozumej nezlezie mi koza z prstov ked sa jej omylom dotknem), ale na nu
to bude blizke fyzikalne moznemu maximu. Takze asi sa vacsieho vykonu
tazko dozijeme.

A ano, to svetlo je oproti halogenke odporne.

wek

Daląí informace o konferenci Hw-list