Česká pošta už se připravuje

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Prosinec 1 12:19:06 CET 2018

Zdravím,
  vážení, musím se podělit se svojí dnešní zkušeností s ČP. Bude asi ve
výrazném kontrastu s tím, co se tu většinou píše, sám jsem tomu nevěřil.
Dnes, tj. v sobotu 1.12, se kolem 8:20 ozval domovní telefon. A byl to
pošťák a doručil mi zásilku. No nevěřil jsem svým očím :-). Na ulici
klasické modré auto se žlutou trumpetou (mimochodem, je nějaký rozdíl
oproti žlutým autům s modrou trumpetou ? Znamená to něco, ta inverze
barev ?), u dveří mladík s balíkem a terminálem pro podpis, podepsal
jsem, převzal jsem a jsem spokojen. Byla mi takto doručena zásilka
vypravená ve čtvrtek.
  Kdyby takto fungovala pošta vždy, byl bych naprosto spokojen :-).
  Zdraví Pavel