Česká pošta už se připravuje

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Sobota Prosinec 1 03:24:42 CET 2018

Rozdíl ceny balíku do ruky a na poštu je cca 20 Kč, vrátí je pošta ? A
komu, podateli, nebo příjemci balíku ?
Já zatím nedostal nic. Ano, samozřejmně mělo by to mělo být podateli,
tedy tomu, kdo zaplatil.
Pošta si sama rozhoduje komu dodá balíky.
Tak to je drsné, viz. i pasáž z blogu paní Jany Slaninové

Autorem níže uvedené pasáže je Jana Slaninová,
blogerka na iDnes a je to nikoliv článek, ale reakce v diskusi.
Text je ohraničen, zkrácen o mezery a prázdné řádky
Jani, moc pěkné :)
Moje včerejší zkušenost s Balíkem do ruky se nazývá
"Výzva k vyzvednutí zásilky, u které nebyl výjimečně vykonán pokus o
dodání do místa určeného v adrese z důvodu:  ....

Jakýkoli důvod neuveden. Zuřila jsem jako tajfun.
V pondělí mi prý určitě balík doručí...

Takže gratuluji k pošťákovi. Zřejmě světlá výjimka :)
Ale to už patří pošťákovi její kamarádky, který doručil balík i nad
rámec svých povinností ....

Jindra Polívka