TME a termin dodani

Jaro Rybárik rybarik na xtech.sk
Pátek Srpen 31 21:26:38 CEST 2018

Tak aby som to uviedol na pravu mieru, ak v TME objednam s platbou na
dobierku, tak to mam tiez VACSINOU na druhy den doma, do dvoch dni
urcite. Ale na dobierku objednavam iba v pripade, ze nechcem davat
faktury do uctovnictva. Vo Farnelli mam obchodny ucet, takze asi to je
tym, ze ma tak rychlo vybavia. Navyse faktura dojde "niekedy potom" a
nemusi sa cakat na vsetky tie opletacky okolo. To iste bolo aj SOS (aj
ked na parhodinove dodanie od Farnella nemaju), ale fakt ze odkedy
nemaju nic skladom a ceny a dodacia doba su na dotaz, tak viacmenej
beriem vacsinu veci v TME s tym, ze si pockam...

Jaro