TME a termin dodani

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Srpen 31 19:38:05 CEST 2018

Původní zpráva ze dne 31.08.2018 od Dalibor Smolik:

> objednam v pondelok poobede a v utorok rano, najneskor v stredu rano
> to mam doma a to davam tu lacnu 2e dopravu.

To u mě trvá 2 dny. Tedy když mi zásilky s dražší dopravou nabízejí za
stejnou dobu, samozřejmě je pro mě lepší objednávat s tou levnější.

> Vacsie problemy mam s Farnellom, v poslednej dobe odmietaju posielat
> tovar ktory maju v Belgicku klientom, ktori nemaju obchodny ucet
> (som srocka ale nie som platca DPH tak obchodny ucet nedostanem),

Já jsem si všiml, že tam mají nějaká omezení pro neplátce DPH. Ono to
je zřejmě proto, že když dodávají neplátcům, je tam určitý limit, kdy
se pak společnost musí registrovat v dané zemi. A to se jim asi
nechce.

Pokud nejste plátci DPH, co se stát identifikovanou osobou? Pak byste
měli IČ DPH a odváděli byste DPH na Slovensku.

Já jsem plátce, u Farnella mám obchodní účet, který nefunguje. Takový
malý binec. Ale funguje tam to, že objednám zboží a zavolám jim, ať mi
objednávku zprocesují :-)

> takze ak nieco potrebujem ozaj surne tak objednavam v RS Components,
> to mam bezpecne na druhy den doma. Jo a v SOS sa deju zazraky, sice
> nic nemaju ale objednavku mi teraz vybavia za cca 2 hodiny, takze si
> viem pre to ist este v ten den, ak stihnem.

Ano, to je přesné s tím, že tam nic nemají :-) Já tam čas od času také
něco objednám a fakt je, že jim to jde rychle. Snaží se.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 475 501 627, 910 256 000, mobil: 602 409 601
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz