TME a termin dodani

Jaro Rybárik rybarik na xtech.sk
Pátek Srpen 31 17:18:55 CEST 2018

To u mna ma TME dodaci termin vzdy 4 pracovne dni. Bezne objednavku
posielam takto v piatok, ale doobeda. Davam platbu prevodom a okamzite
zaplatim. V stredu mi pride informacia, ze som fakturu uhradil a ze mi
tovar posielaju. No a vo stvrtok to vacsinou mam poobede doma :) U nas
to vyzera, ze bankovy ucet kontroluju tak raz do tyzdna. Takze ak
potrebujem nieco surne, otvaram priserne pomale stranky Farnellu. Tam sa
mi uz podarilo raz objednat o siedmej vecer a druhy den rano o desiatej
som to mal doma...

Jaro