TME a termin dodani

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Srpen 31 16:47:37 CEST 2018

Ahoj,

mám nejnovější zkušenost s TME. Jistě všichni víte, že pro standardní
dopravu (95 Kč bez DPH) je termín 10:30 v pracovní dny, aby zásilka
byla ten den odeslána. Včera jsem potřeboval něco urgentně odeslat,
tak jsem si přivstal, datloval, datloval, a makal, abych to stihl.
Objednávku jsem odeslal v 10:28 hodin a myslel jsem, že dnes budu mít
potřebné součástky na stole.

Nicméně zásilka včera neodešla, přišla mi jen faktura e-mailem.
Odchází teprve dnes. Tak jsem se slušně zeptal, jak je to možné.
Dostal jsem odpověď, že "termín vyskladnění je vždy 2 pracovní dny".
Tak jsem se optal, jestli stále platí jejich informace na webu, kde
píšou:

Objednávka vyřízena po-pá do 10:30 hod. (CET) – zásilka bude předána
dopravci v den vyřízení objednávky.

Odpověď: Ano platí, je tam napsáno vyřízena - tzn. i vyfakturována.

Já jsem si doposud myslel, že u tak velké firmy s tak obrovským
automatickým skladem sahajícím až do oblak funguje fakturace
automaticky. A ono to vypadá, že to tam někdo fakturuje ručně, kdy se
mu chce. Jinými slovy, pošlete objednávku, ale netušíte, jestli ji
někdo stihne zpracovat.

Dále mi bylo řečeno, že pokud zvolím standardní způsob dopravy, je
potřeba počítat s dodací lhůtou 2 pracovní dny. Nebo zvolit leteckou
dopravu UPS za 220 Kč bez DPH, kde prý můžu zadat objednávku do 14:30
a prý další den přijde.

Takže pozor na to, že ta standardní doprava se v pohodě může chovat
jako jejich ekonomická doprava za 40 Kč. Kdybych zvolil tuhle, tak to
tu v pondělí budu mít s největší pravděpodobností také.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 475 501 627, 910 256 000, mobil: 602 409 601
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz