[piatkove OT] - historicke ucebnice fyziky

Josef Zeman jozem na volny.cz
Čtvrtek Srpen 30 11:00:01 CEST 2018

Zdravím,

začal jsem to od kořene ..... a vidím, že je tam hromada poučení a
pobavení na dlouhé zimní večery. Takové muzeum vědění. Asi jako když
jsem louskal jezuitské zápisky z roku xy a nevycházel z úžasu. Jak
poznání, tak třeba účetnictví. Kam se hrabe to podvojné. Každý krejcar
evidovaný.

Díky

Josef