Vadna serie OZ? - moja otazka

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Srpen 29 13:34:50 CEST 2018

[preposielam]

Vcera sa v konfere preberali vf-merania a trochu vf-technika, ale rad
by som skusil ozivit problematiku elektrometrickych merani, teda taku
istu "ducharinu", len z trochu inej oblasti. On ju nacal p.Hudecek tak
pred tyzdnom. Rad by som sa ho teda este raz spytal otazku

"Preco vybral MCP6001 vo verzii R?"

MCP6001 sa vyraba v troch verziach MCP6001, MCP6001R a MCP6001U.
Rozdiel je len v rozdielnom rozlozeni jednotlivych funkcii OZ na
puzdre. A kedze som sa ani po tyzdni moc nedozvedel dovod pre verziu
R, tak mi neostava nic ine len podla potreby tocit dokola tri mozne
logicke odpovede:

1) da sa kupit v gme
2) ma flag "pouze na objednavku minimalni odber NN kusu"
3) bol usilovny a nakreslil si 5-6 roznych layoutov a vybral si typ,
ktoreho layout sa mu pozdaval po estetickotechnickej stranke najviac.

Dakujem.