Re: Vf trafo - galvanické oddělení TV antény

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Srpen 28 20:26:55 CEST 2018

 28.8.2018, 20:22:23

Pokud si dobre vzpominam, tak symetrizacni cleny na techto
jadrech se pouzivaly jen na nizsich TV pasmech (I- III ???).
Pro vyssi pasma uz ten ferit nebyl pouzitelnej, profi sym.
cleny byly leptany na kousku PCB, amatersky se pozivalo
jadro z plexiskla, tvarove zhodne s tim dvouderovym feritem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz