Re: Vf trafo - galvanické oddělení TV antény

Úterý Srpen 28 08:41:26 CEST 2018

Restartování může mít dvě příčiny, jednat nějaké to rušení,
vyrovnávací proud po koaxu apod. a nebo když má zpracovávat signál,
tak se CPU uvnitř přetíží, možná i přehřeje a restartuje. Pokud nemá
signál, nemá co zpracovávat ;)

(Na galv. oddělení bych nepoužíval nějaký ferit, ale kondenzátor(y),
jak už tu psal pan doktor z CERNu.)

P.K.