[OT:] Poptavka prace

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Srpen 27 13:24:40 CEST 2018

Vážení přátelé a kolegové,

nějak se to schumelilo a hledám práci, pokud byste někdo měl tip nebo přímo
hledal člověka (někde kolem Prahy, jsem z Horních Počernic), co je spíš
povahou hasič a rutina ho zase tak moc nebere (ale nerozhází, viz níže),
ozvěte se.

V životě jsem dělal ledacos, v poslední době u Papoucha rutinní testy
produktů, malý servis, doosazování SMD, oživování a podobně, následně pak v
konstrukci 2D výkresy (Solid Edge - krabičky, krabice, panely atp.). Na
osazování SMD na lince se moc necítím, poslední dobou se mi trochu horší oči
(jsem ročník 1969), na pájení 0402 mi to sice stačí, ale už to dá dost práce
na to, abych to dělal rutinně.

Předtím jako pracoval webař (PHP, javascript, MySQL a tak dál, všechno, co k
tomu patří), ještě předtím jako IT správa systémů plus uživatelská podpora
(Win servery, Linux servery, správa domény, správa Exchange - na něco z toho
mám i papíry) - kdo nezačínal na user helpdesku, jako by v IT nic nezažil :)

Stál jsem kdysi i za pultem IT prodejny, tahal a měřil optické kabely pro
České dráhy, pracoval na vývoji digitální telefonní ústředny v VÚT (dnes TTC
Marconi), dělal správce a následně šéfa podpory APOST v České poště (jo, my
byli ti mizerové, co kvůli nám stály fronty na poštách, když se na
přepážkách zaváděly počítače, a "moje holky" z pražského spupport teamu
cedily krev, když se to snažily ty ženské na přepážkách naučit. Mimochodem,
vést dvanáct ženských v jednom týmu tak, aby se vzájemně nesežraly, nebo aby
nesežraly mne, to byl dobrý zážitek i škola života. Pak jsem dlouho nechtěl
nikomu šéfovat a teď jsem snad i raději, když jsem malé kolečko, kterému
někdo jiný říká, co má dělat :)

Takže nějaké zkušenosti s prací manuální i mentální by se našly, jen za kasu
k Lidlu se mi zatím nějak nechce.

Co se týká další (ne)vybavenosti - jazyky: angličtina, němčina (ani jedním
jsem vlastně nikdy pořádně nemluvil, ale na čtení Funkamateura nebo Alenky v
říši divů v originále mi to stačí, mail taky nějak zplodím - němčinu jsem se
učil celkem osm let, angličtinu používám jako kdokoliv jiný na webu denně),
ruština (je zajímavé, jak ubývá lidí, co bez problémů čtou a chápou
bukvičky - měl jsem naštěstí ještě nedávno kolegyni ukrajinku, tak jsem
ruštinu trochu posiloval, takže chápu vtipy i v ruštině a weby s technickou
ruštinou zvládám také dostatečně), domluvím se samozřejmě i s Polákem, když
oba chceme, nebo se Slovákem, pokud si na mne nevymýšlí jazyková zákoutí, ve
kterých štúrovci zrovna neměli čistou hlavu. Naopak neumím francouštinu,
italštinu a španělštinu - tahle jazyková větev mne naprosto míjí, stejně
jako finština a maďarština :) Nerad chodím pěšky, v MHD se mi nedělá úplně
dobře, takže ŘP B mám v permanenci a snad stále se zanedbatelným bodovým
hodnocením.

Z koníčků fotky, RC modely, hudba, k tomu v poslední době přibyla 3D
tiskárna a 2.5D CNC fréza jako pomoc pro cokoliv z toho, včetně nějakého
základního modelování (Sketchup, OpenSCAD, snažím se pochopit SolidWorks a
tak dál).

Pokud někdo víte o pozici, kde by se něco z toho dalo využít a bylo to třeba
i někde poblíž Horních Počernic směrem od Prahy (Brandýs, Úvaly a podobně),
ozvěte se soukromě a můžeme to probrat.

Díky.

Pavel Kutina