RE: Vlhkost ve venkovním svítidle

Libor Sindelar liborsindelar na gmail.com
Pondělí Srpen 27 07:54:50 CEST 2018

Nejlepsi tesneni je dira na spravnem miste popr s goretexovou pruchodkou. Stridanim teplot se nejaka vlhkost dovnitr nakonec vzdy dostane. Anebo to samozrejme resi zalevaci hmota.

Libor

-----Original Message-----
From: "Jindroush" <jindroush na seznam.cz>
Sent: ‎8/‎26/‎2018 16:28
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Vlhkost ve venkovním svítidle

Zdravím,

mám pojezdová svítidla nějaké noname značky, ledková, občas některá z
ledek odejde (jsou tam klasické ledky, ne SMD), tak jsem se koukl
dovnitř, kvůli nějaké opravě. Ve svítidle byla vlhkost, takže je asi
jasné, proč postupně odcházejí.

Přívodní kabel 12V je zespod utěsněný nějakým silikonem, shora je nádoba
kolem dokola s gumovým těsněním a na to naplocho přišroubovaný hliníkový
plech. Leží to v (suchém) štěrku/prosívce. Podle toho, co jsem si o tom
přečetl, toto nemůže vnikání vlkhosti zabránit. Manuál viz zde
https://www.gardensite.co.uk/pdfs/iiu4p4v76.pdf

Můžu s tím ale něco dělat? Naházet dovnitř nějaký desifikant, nebo to
lépe utěsnit (nějaký silikon kolem toho gumového těsnění zvenčí), nebo
je to blbě vymyšlené a nic lepšího než postupné odcházení nemůžu čekat?

Díky,

--
Jindroush <jindroush na seznam.cz>