oprava lednice / napady ?

Martin Úlehla ok9swl na gmail.com
Pondělí Srpen 27 12:01:54 CEST 2018

To ne, ale spojka se zapekla. V okamžiku kdy už toho smradu bylo tolik že
nám došlo že je to naše auto + k nejbližšímu odpočívadlu už bylo pozdě.
Kvůli odporu motoru pro startér jsme pak tankovali bez pauzy s
nastartovaným motorem a budiž Mazdě ke cti jsme dojeli za strašných zvuků
až do cíle. Druhý den už motorem nešlo otočit a z řemene tam toho taky
mnoho nezbývalo.

po 27. 8. 2018 v 11:37 odesílatel Jaroslav Buchta <